Ben jij een klantgerichte probleemoplosser die houdt van variatie?
Als ‘Medewerker Klantendienst’ ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze nationale en internationale klanten. Je luistert, begrijpt en biedt oplossingen die perfect aansluiten bij hun behoeften.
Wat meer over jouw takenpakket:
– Je zorgt voor de orderinput in ons ERP-systeem, zodat elke bestelling tot in de puntjes verwerkt wordt.
– Je regelt de leveringen van onze verschillende magazijnen en zorgt dat elke zending probleemloos en op tijd bij de klant aankomt.
– Bij wijzigingen in bestellingen, leveringen of prijzen reageer jij direct en proactief, waarbij je (waar mogelijk) meteen passende oplossingen biedt.
– Je werkt nauw samen met klanten, transporteurs en onze interne teams (Sales, Supply Chain, boekhouding).
– Overige administratieve taken voer je nauwkeurig uit en controleer je zorgvuldig.
– Met jouw vooruitziende blik signaleer je verbeterkansen en draag je actief bij aan het optimaliseren van onze dienstverlening.
Jouw profiel:
– Klantgericht: Je zet de klant altijd op de eerste plaats en streeft naar maximale tevredenheid.
– Nauwkeurig: Je hebt oog voor detail en zorgt ervoor dat alles correct en foutloos wordt afgehandeld.
– Proactief: Je wacht niet af, maar onderneemt actie om problemen op te lossen en kansen te benutten.
– Communicatief sterk: Je kunt duidelijk en helder uitleg geven, ook over complexe zaken zowel in het Nederlands, Frans als Engels.
– Ervaring: Ervaring in een rol als customer service is een plus, voor deze rol staan we ook open voor schoolverlaters.
Wat wij bieden:
– Een veelzijdige job in een stimulerende en aangename werkomgeving
– Uitgebreide opleiding bij opstart
– Competitief salaris en extra voordelen
– Maaltijdcheques van 8 euro per dag
– 32 verlofdagen per jaar
– Hospitalisatieverzekering, ecocheques en fietsleaseprogramma
– Leuke teambuildings en activiteiten
– We investeren in jouw persoonlijke groei met meerdere communicatietrainingen in het jaar